Σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από αβεβαιότητα, η Hyundai βελτίωσε τη θέση της σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η εταιρεία κατάφερε να ξεπεράσει τα εμπόδια του κλάδου με ισχυρά αποτελέσματα πωλήσεων. Στην Ευρώπη διέθεσε 518.566 οχήματα, που αντιστοιχούν σε αύξηση 0,5% σε σχέση με το 2021 κατακτώντας, παράλληλα, μερίδιο αγοράς ρεκόρ 4,6% στην Ευρώπη.
Οι πωλήσεις της Hyundai το 2022 σε παγκόσμιο επίπεδο ανήλθαν συνολικά σε 3,94 εκατομμύρια οχήματα, αυξημένες κατά 1,4% από έτος σε έτος. Οδηγούμενη από τη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων, η εταιρεία σημείωσε αύξηση 19% στις πωλήσεις οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων. Ωστόσο, τα μερίδια αγοράς συνέχισαν να αυξάνονται με επιδόσεις ρεκόρ σε Γερμανία, Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο, που θεωρούνται οι μεγαλύτερες αγορές της Γηραιάς Ηπείρου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ