By using this site, you agree to the Privacy Policy and Terms of Use.
Accept
57200.gr | Ενημερωτικό Portal57200.gr | Ενημερωτικό Portal
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Εμπορικός Κατάλογος 57200
  • Τοπικά Νέα
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Auto – Moto
  • Διεθνή
  • Αγγελίες
Reading: Υπάρχει μεγάλη απόκλιση των στοιχείων των εταιρειών που αφορούν τις εκπομπές ρύπων των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων από την πραγματικότητα
Share
Aa
Aa
57200.gr | Ενημερωτικό Portal57200.gr | Ενημερωτικό Portal
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Εμπορικός Κατάλογος 57200
  • Τοπικά Νέα
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Auto – Moto
  • Διεθνή
  • Αγγελίες
Αναζήτηση...
  • Όλες οι Ειδήσεις
  • Εμπορικός Κατάλογος 57200
  • Τοπικά Νέα
  • Πολιτική
  • Οικονομία
  • Αθλητικά
  • Auto – Moto
  • Διεθνή
  • Αγγελίες
  • Advertise
57200.gr | Ενημερωτικό Portal > Blog > Auto - Moto > Υπάρχει μεγάλη απόκλιση των στοιχείων των εταιρειών που αφορούν τις εκπομπές ρύπων των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων από την πραγματικότητα
Auto - Moto

Υπάρχει μεγάλη απόκλιση των στοιχείων των εταιρειών που αφορούν τις εκπομπές ρύπων των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων από την πραγματικότητα

57200 | Author 3 Min Read
Share
SHARE

Υπάρχει μεγάλη απόκλιση των στοιχείων των εταιρειών που αφορούν τις εκπομπές ρύπων των plug-in υβριδικών αυτοκινήτων από την πραγματικότητα. Μια νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο του Γκρατς στην Αυστρία για λογαριασμό της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος, Transport & Environment, αποκαλύπτει μεγάλη απόκλιση μεταξύ των επίσημων στοιχείων των αυτοκινητοβιομηχανιών και της πραγματικής τους απόδοσης.

Στην μελέτη δοκιμάστηκαν ενδεικτικά τρία υβριδικά αυτοκίνητα, τα οποία υποβλήθηκαν σε δοκιμές στους δημόσιους δρόμους πόλεων. Πρόκειται για μια BMW 330e XDrive, ένα Peugeot 308 και ένα Renault Megane E-Tech και όλα έφεραν ενσωματωμένο εξοπλισμό μέτρησης εκπομπών.

Έτσι, ενώ οι επίσημες εργαστηριακές δοκιμές WLTP υποδεικνύουν εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα συνδυασμένου κύκλου μεταξύ 27γρ/χλμ και 37γρ/χλμ για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, οι πραγματικές δοκιμές στο σύνολό τους κατέγραψαν εκπομπές μεταξύ 85γρ/χλμ και 114γρ/χλμ όταν όλα τα αυτοκίνητα ξεκίνησαν τις διαδρομές με πλήρως φορτισμένη μπαταρία. Αυτό στην πράξη σημαίνει αύξηση περίπου τρεις φορές πάνω σε σχέση με τα επίσημα στοιχεία των εταιρειών.

Στο κέντρο της πόλης, που είναι και ο λόγος για τον οποίο σχεδιάστηκαν, τα plug-in υβριδικά είχαν καλύτερη απόδοση όταν ξεκινούσαν με μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία, αλλά οι εκπομπές ρύπων ήταν συνολικά μεταξύ 1,2 και 1,3 φορές υψηλότερες από τα στοιχεία των εταιρειών(WLTP). Όταν η ίδια διαδρομή καλύφθηκε με την μπαταρία των PHEV που δεν ήταν καθόλου καλά φορτισμένη, οι εκπομπές ήταν μεταξύ πέντε και επτά φορές υψηλότερες από τα πρότυπα WLTP.

Οι δοκιμές έγιναν, σημειώνοντας και την αυτονομία καθενός από τα αυτοκίνητα. Η BMW 330e είχε 26% λιγότερη αυτονομία από τα επίσημα στοιχεία και το Peugeot 308 47% χαμηλότερη. Mόνο το Renault ανταποκρίθηκε στα στοιχεία της εταιρείας, ξεπερνώντας τα κατά περίπου ένα χιλιόμετρο. Φυσικά σε καμιά περίπτωση δεν θα πρέπει να παραγνωρίσουμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες γίνονται οι δοκιμές από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αυτές έχουν ειδικές πίστες, ειδικό τρόπο οδήγησης, συγκεκριμένη ταχύτητα, συγκεκριμένες κλίσεις του οδοστρώματος και συγκεκριμένο βάρος αυτοκινήτου. Αυτά σαφώς και δεν ισχύουν στην κίνηση ενός αυτοκινήτου στα δεδομένα της πόλης.

Μετά από αυτά τα δεδομένα η έκθεση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος, Transport & Environment συνιστά ότι τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα δεν πρέπει να θεωρούνται οχήματα μηδενικών εκπομπών στις αστικές περιοχές.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μπορεί να σας αρέσει

Tesla: Νέα προβλήματα με αγωγή στις ΗΠΑ

Με την αύξηση της ηλικίας του αυτοκινήτου διπλασιάζεται και ο αριθμός των τροχαίων που μπορεί να είναι θανατηφόρα

Renault Clio: Ψήφος εμπιστοσύνης

Η Mercedes ανανεώνει όλη την σειρά της GLS

Πότε αποσύρονται τα παλιά αυτοκίνητα από τους δρόμους της Ευρώπης

TAGGED: BMW, BMW 330e XDrive, Peugeot, Peugeot 308, Renault, Renault Megane E-Tech, Πανεπιστήμιο του Γκρατς
57200 | Author February 9, 2023
Μοιράσου αυτό το άρθρο
Facebook Twitter Email Print
Προηγούμενο ΔΟΕ: Ο Τόμας Μπαχ προτρέπει την Ουκρανία να εγκαταλείψει την απειλή του μποϊκοτάζ στους Ολυμπιακούς Αγώνες
Επόμενο «Recharge»: Νέα εφαρμογή για εύκολη αναζήτηση σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα
Σχολίασέ το

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Latest News

Οι γονείς του Άλκη Καμπανού μηνύουν τους ιατροδικαστές που κατέθεσαν στη δίκη ως μάρτυρες υπεράσπισης των κατηγορουμένων
Αθλητικά
Καιρός Πάσχα: Με βροχές το ψήσιμο του οβελία -Πού θα έχει καταιγίδες πριν το μεσημέρι και πού το απόγευμα
Ελλάδα Καιρός
Δώρο Πάσχα: Μέχρι σήμερα, Μεγάλη Τετάρτη, η καταβολή του – Πώς υπολογίζεται
Οικονομία
Παράταση της διακοπής νερού Μ. Τετάρτη 12 Απριλίου 2023 (Λαγκαδάς – Ηράκλειο – Περιβολάκι)Παράταση της διακοπής νερού
Τοπικά Νέα

Sign Up for Our Newsletter

Subscribe to our newsletter to get our newest articles instantly!

[mc4wp_form id=”55″]

© 2023 - 57200 News Network. All Rights Reserved.

Removed from reading list

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?